2025 |
How can a fine arts company use user-generated content to enhance its digital presence? The Case of VIARCO
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Ana Rita Tavares; Filipa Santos Almeida; Raquel Lopes Ribeirinha; Miguel Cachulo Pereira; Pinhal, Rúben. Autor correspondente: Miguel Cachulo Pereira Data: 22/07/2025
Tipo Publicação: Documento de Conferência Plataforma: CIENCIA VITAE
|
Managing Controversy in Contemporary Digital Marketing Practices
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Miguel Cachulo Pereira; Sara Santos. Autor correspondente: Miguel Cachulo Pereira Data: 22/07/2025
Tipo Publicação: Documento de Conferência Plataforma: CIENCIA VITAE
|
Loyalty in Your Pocket: The case of Cartão Continente Mobile App
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Pinhal, Rúben. Autor correspondente: Pinhal, Rúben Data: 15/06/2025
Tipo Publicação: Documento de Conferência Plataforma: CIENCIA VITAE
|
Artificial Intelligence in E-Commerce and its Impact on Consumer Behavior
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Gonçalo Braga Pereira; Diogo Vaz Ferreira; Diogo Neves dos Santos; Bacalhau, Lara Mendes Data: 15/06/2025
Tipo Publicação: Documento de Conferência Plataforma: CIENCIA VITAE
|
A bibliometric analysis of AI bias in marketing: field evolution and future research agenda
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Bacalhau L.M.; Pereira M.C.; Neves J. Data: 31/05/2025 DOI: 10.1057/s41270-025-00379-6
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: ELSEVIER
|
AI in search - redefining SEO in digital marketing strategy and practices
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Neves, Joana; Bacalhau, Lara Mendes Data: 12/04/2025
Tipo Publicação: Documento de Conferência Plataforma: CIENCIA VITAE
|
A bibliometric analysis of AI bias in marketing: field evolution and future research agenda
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Bacalhau, Lara Mendes; Miguel Cachulo Pereira; Neves, Joana. Autor correspondente: Bacalhau, Lara Mendes Data: 28/02/2025 DOI: 10.1057/s41270-025-00379-6
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: CIENCIA VITAE
|
A Marketing Perspective on the Roles of AI and ML in Shaping Contemporary Programmatic Advertising
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Joana Neves; Miguel Cachulo Pereira Data: 23/01/2025 DOI: 10.4018/IJDMMI.368043
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: CIENCIA VITAE
|
Metaverse and Chatbots for Luxury Brands: A Literature Review and Future Research Directions
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Neves J.; Pereira M.C.; Bacalhau L.M. Data: 01/01/2025 DOI: 10.1007/978-981-96-3077-6_34
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: ELSEVIER
|
Metaverse and Chatbots for Luxury Brands: A Literature Review and Future Research Directions
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Joana Neves; Miguel Cachulo Pereira; Lara Mendes Bacalhau Data: 01/01/2025 DOI: 10.1007/978-981-96-3077-6_34
Tipo Publicação: Capítulo Plataforma: CIENCIA VITAE
|
Exploring the Features of Branded Mobile Applications for Music Festivals
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Pereira M.C.; Pericão A. Data: 01/01/2025 DOI: 10.1007/978-981-96-3077-6_39
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: ELSEVIER
|
2024 |
Exploring the Features of Branded Mobile Applications for Music Festivals
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Miguel Cachulo Pereira; Alexandre Pericão. Autor correspondente: Miguel Cachulo Pereira Data: 05/12/2024 DOI: 10.1007/978-981-96-3077-6_39
Tipo Publicação: Documento de Conferência Plataforma: CIENCIA VITAE
|
Metaverse and Chatbots for Luxury Brands: A Literature Review and Research Agenda
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Joana Neves; Miguel Cachulo Pereira; Bacalhau, Lara Mendes Data: 05/12/2024 DOI: 978-981-96-3077-6_34
Tipo Publicação: Documento de Conferência Plataforma: CIENCIA VITAE
|
Next-Gen Design: A Systematic Review of VR and AR’s Role on Client Satisfaction in Interior Design Projects
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Carvalho, Mariana Martins; Silva, Inês Quintas Medina; Bacalhau, Lara Mendes; Pereira, Miguel Cachulo; Neves, Joana. Autor correspondente: Bacalhau, Lara Mendes Data: 21/11/2024
Tipo Publicação: Documento de Conferência Plataforma: CIENCIA VITAE
|
AI Hallucinations on Marketing: A Systematic Review of Risks, Impacts, and Mitigation Strategies and Future Directions
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Neves, Joana; Pereira, Miguel Cachulo; Bacalhau, Lara Mendes. Autor correspondente: Neves, Joana Data: 21/11/2024
Tipo Publicação: Documento de Conferência Plataforma: CIENCIA VITAE
|
The Role and Relevance of Customer Data Platforms in Marketing – a Systematic Literature Review
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Miguel Cachulo Pereira; Susana Marques. Autor correspondente: Miguel Cachulo Pereira Data: 21/11/2024
Tipo Publicação: Documento de Conferência Plataforma: CIENCIA VITAE
|
The Use of Social Media Advertising on Music Festivals: A Systematic Literature Review
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Bacalhau, Lara Mendes; Domingues, Margarida; Zhu, Mariana; Neves, Joana; Pereira, Miguel Cachulo. Autor correspondente: Bacalhau, Lara Mendes Data: 30/10/2024
Tipo Publicação: Documento de Conferência Plataforma: CIENCIA VITAE
|
2009 |
Desenvolvimento do modelo de negócio do "Patscreen"
Nome: José Miguel Cachulo Pereira Autores: Pereira, José Miguel Cachulo Data: 01/01/2009
Tipo Publicação: Tese / Dissertação Plataforma: CIENCIA VITAE
|