2021 |
The importance of using the CodeInsights monitoring tool to support teaching programming in the context of a pandemic
Nome: Nuno Miguel Gil Fonseca Autores: Fonseca N.G.; MacEdo L.; Mendes A.J. Data: 01/01/2021 DOI: 10.1109/FIE49875.2021.9637292
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: ELSEVIER
|
2019 |
A study on the students' perspective about the usage of a programming monitoring tool
Nome: Nuno Miguel Gil Fonseca Autores: Fonseca N.G.; Macedo L.; Mendes A.J. Data: 01/11/2019 DOI: 10.1109/SIIE48397.2019.8970110
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: ELSEVIER
|
2018 |
Using early plagiarism detection in programming classes to address the student's difficulties
Nome: Nuno Miguel Gil Fonseca Autores: Fonseca N.; MacEdo L.; Mendes A. Data: 21/12/2018 DOI: 10.1109/SIIE.2018.8586700
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: ELSEVIER
|
Augmenting the teacher's perspective on programming student's performance via permanent monitoring
Nome: Nuno Miguel Gil Fonseca Autores: Fonseca N.G.; Macedo L.; Marcelino M.J.; Mendes A.J. Data: 01/07/2018 DOI: 10.1109/FIE.2018.8658924
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: ELSEVIER
|
Supporting differentiated instruction in programming courses through permanent progress monitoring
Nome: Nuno Miguel Gil Fonseca Autores: Fonseca N.G.; Macedo L.; Mendes A.J. Data: 21/02/2018 DOI: 10.1145/3159450.3159578
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: ELSEVIER
|
2017 |
Monitoring the progress of programming students supported by a digital teaching assistant
Nome: Nuno Miguel Gil Fonseca Autores: Fonseca N.G.; Macedo L.; Mendes A.J. Data: 01/01/2017 DOI: 10.1007/978-3-319-65340-2_7
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: ELSEVIER
|
2016 |
CodeInsights - Monitoring programming students' progress
Nome: Nuno Miguel Gil Fonseca Autores: Fonseca N.; Macedo L.; Mendes A. Data: 22/06/2016 DOI: 10.1145/2983468.2983492
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: ELSEVIER
|
2010 |
Selective delivery of points of interest
Nome: Nuno Miguel Gil Fonseca Autores: Fonseca N.G.; Rente L.; Bento C. Data: 03/12/2010 DOI: 10.1007/978-3-642-16917-5_34
Tipo Publicação: Artigo Plataforma: ELSEVIER
|